About

Assalamualaikum and hello. As the admin of this page, I would like to convey my gratitude and appreciation for visiting my webpage. Internet as a medium of sharing and therefore, i would like to take this opportunity as the best medium for sharing my knowledge and thought. Feel free to leave comments. Hope you enjoy my writing.Read more about me »

Soalan Killer!!

Family First Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Twitter Facebook

Subscribe via email

Sembang Rakyat vs Sembang Ustaz

15 Disember 2011

Tersenyum panjang saya apabila menerima kiriman video di facebook oleh seorang rakan yang berjudul Oley!!. Kandungan video yang ringkas dan dibincangkan secara ilmiah. Bagi yang pernah menonton video Sembang Rakyat yang pernah saya catatkan dalam blog ini, saya yakin anda pasti dapat membezakan antara orang-orang yang hanya rajin cakap kosong dengan sembang orang-orang yang berilmu. Bagi sesiapa yang belum pernah lagi menonton video oleh Sembang rakyat, sila lihat dulu video ini:


ok, lihat video ini pula




Amacam? kebenaran telah ditegakkan. Saya yakin para pembaca masih lagi mempunyai daya fikiran yang masih berfungsi bukan? Ternyata, Sembang Rakyat memang penuh dengan agenda, drama, fitnah-fitnah kosong, dan lebih berbaur kepada politik semata-mata hingga sanggup hukum Allah dibuat bahan jenaka. Salute kepada Sembang Ustaz, hudud dibincangkan dalam sudut yang lebih ilmiah, jelas, berhikmah dan ikhlas dalam menegakkan kebenaran. Kebenaran pasti tertegak. Allahuakbar!!!

Share artikel ini untuk sama-sama kita memberi kefahaman yang jelas kepada umat Islam seluruh dunia!!


Respek sama Matlutfhi dan Bob Lokman.. Sempoi!!
Komen anda??




0 komentar: