About

Assalamualaikum and hello. As the admin of this page, I would like to convey my gratitude and appreciation for visiting my webpage. Internet as a medium of sharing and therefore, i would like to take this opportunity as the best medium for sharing my knowledge and thought. Feel free to leave comments. Hope you enjoy my writing.Read more about me »

Soalan Killer!!

Family First Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Twitter Facebook

Subscribe via email

WordPress yang memeningkan

14 Ogos 2010

Sehari suntuk saya mentelaah WordPress. Dari satu webpage ke satu webpage yang lain, saya cuba meneliti sebarang kaedah untuk mereka grafik supaya laman blog baru saya itu menarik dan 'user friendly'.

Pencarian bermula seawal pagi tadi, sekitar jam 11 pagi. Pembacaan dilakukan untuk menimba seberapa banyak ilmu berkaitan WordPress. Tapi~ apa yang mengejutkan adalah, rupa-rupanya untuk 'customize css code', pengguna perlu membayar terlebih dahulu ke akaun WordPress. Wah, sungguh tidak disangka. Justeru, keputusan telah dibuat. Memandangkan status saya sebagai pelajar (elaun tak banyak pon) dan lebih memfokuskan untuk berjimat cermat, jadi saya akan kembali memilih untuk menulis blog dibawah jenama 'blogspot' kerana ianya percuma dan tidak mengehadkan kreativiti anda untuk menguruskan blog mengikut citarasa tersendiri. Jadi kawan-kawan, nantikan kemunculan blog baru saya ya..




5 komentar:

  1. Amin Rukaini Mustafa berkata...

    tahniah kerana memilih blogspot!! hehe. ^_^

    P/S: buang la word verification kat bawah ni, senang cket orang nak komen, tak perlu nak masukkan huruf2 yg lmbat tuh. :D Edit kat setting posting kot.

  2. wabit.ent berkata...

    kat mana ya hendak buang itu benda wahai aminruk??

  3. ffh berkata...

    wak!ade blog rupanyaaaaa<3

  4. wabit.ent berkata...

    hehe, banyak.. samapi 4 tp tak reti manage g..

  5. Leng Chai berkata...

    lol... kalo da ade yang baru btaw r... wak ko x buang lg word verification ni!!!